Beljakovine

Iz prehranskega vidika beljakovine spadajo med makrohranila. To so organske spojine, ki jih v telo vnašamo v razmeroma velikih količinah (v gramih) in nam služijo kot vir energije ter imajo tudi druge pomembne funkcije. V našem organizmu igrajo pomembno vlogo. Brez njih naše telo ne more normalno delovati.

Preberi več

Skutin namaz

Skuta je živilo, ki ga veliko ljudi ne uporablja, saj je pusta, dolgočasna in si je ne znajo pripraviti. Tokratni recept je svež, okusen in primeren za vse, ki se jim zjutraj mudi v službo.

Preberi več

Hitra hrana

Besedna zveza »hitra hrana« nima jasne definicije, vsi pa dobro vemo, kaj si pod tem pojmom predstavljamo. Če želimo slediti načelom zdravega prehranjevanja, si jo privoščimo le občasno.

Preberi več

Holesterol

Telo holesterol izdeluje samo, vnašamo pa ga tudi s prehrano. Osebe s povišanimi vrednostmi holesterola v krvi morajo tako paziti, kaj se znajde na njihovem krožniku, saj povišane vrednosti z leti vodijo v resne zdravstvene težave.

Preberi več

Mafini z banano

Mafini so zelo praktična sladica. So enostavni za pripravo, zdržijo več dni, praktični so za prenašanje, saj jih pripravimo porcijsko in se ne drobijo.

Preberi več

Prehrana nosečnice

Zdrava nosečnost z normalnim potekom ne zahteva posebne diete. Nosečnica ne potrebuje dvojne količine hranil in tako količinsko ne sme uživati hrane za dva. V 2. in 3. tromesečju naj normalno prehranjena nosečnica pridobi okoli 0,4 kg na teden oz. 11,5–16 kilogramov v celotni nosečnosti. Podhranjene nosečnice se zredijo več, pretežke pa naj bi se manj.

Preberi več