Skuta je živilo, ki ga veliko ljudi ne uporablja, saj je pusta, dolgočasna in si je ne znajo pripraviti. Pri dietetik-priporoca.si skuto tako svojim strankam »skrijemo« v obroke. Gratinirane palačinke s skuto in brusnicami, pečena polenta s skuto in z zelenjavo, špinačna zeljanica, skutini muffini in podobne izbire se pogosto znajdejo na naših jedilnikih.

Še eden izmed odličnih receptov pa je nastal pod prsti Zvoneta. On uporabi 250 g nepasirane skute, ki ji doda pločevinko tune ali sardel v olivnem olju, 2–3 stroke česna, 2 žlički kisle smetane, čajno žličko rdeče paprike v prahu, liste sveže mete in ščepec soli. Vse skupaj s paličnim mešalnikom zmeša v mazljivo maso, ki jo v hladilniku shrani za nekaj dni. Skuto uporabi kot namaz na koruzni ali ovseni kruh.

Odličen zajtrk, ki mu dodamo še kakšno olivo ali svež paradižnik in naš polnovreden obrok je pripravljen. Seveda pa lahko namaz uporabimo tudi pri malici ali večerji. 

Pa dober tek! 🙂 

(P. S.: Svoj recept nam lahko zaupate tudi vi. Na info@dietetik-priporoca.si bomo veseli vsakega novega predloga.)

Deli