Po rekreaciji je pomembno, da pojemo kvaliteten obrok, ki bo našemu telesu omogočil hitro regeneracijo in ga tako pripravil na nove obremenitve. Eno uro po vadbi lahko pojemo za 10 % celodnevnih energijskih potreb, katerih glavni vir so enostavni sladkorji. Seveda je bolje, da izberemo takšne, ki so naravno prisotni (fruktoza, laktoza) in ne umetno dodanih. Eden izmed odličnih prigrizkov po rekreaciji, ki je tudi praktičen, saj ne potrebuje pribora, so muffini. Primerni so tudi za prigrizek na prostem (na primer po osvojenem bližnjem vrhu).

Pečico segrejemo na 180 °C. Na pladenj za peko muffinov pripravimo papirnate modelčke. Muffini so namreč tako rahli, da bodo modelčki skoraj gotovo potrebni, čeprav jih silikonski pladenj ne potrebuje. 🙂

Za pripravo potrebujemo 3 sklede. V prvi zmešamo suhe sestavine. Za 12 mufinov zadostuje 200 g pirine moke, 60 g rjavega sladkorja (po okusu lahko tudi manj) in po en zavitek pecilnega praška in vanilin sladkorja. V drugi posodi zmešamo mokre sestavine: jajce, 80 g stopljenega masla in 2 dcl mleka. V tretji posodi pripravimo nadev. Tega pripravimo tako, da zmešamo sok ene ožete limone in 150 g nepasirane, manj mastne skute (skuta je lahko tudi pasirana, vendar grudice naredijo muffin še posebej odličen 🙂 ). Po okusu dodamo še do 2 žlici sladkorja v prahu.

Ko pripravimo vse tri mešanice, vsebino iz »mokre« posode vmešamo v »suho« posodo. Nato v vsako vdolbinico na pladnju vstavimo žlico mase in žlico skutinega nadeva. Čez potresemo nekaj borovnic in muffin zaključimo ponovno z žlico mase. Pečemo 25 minut. Lepo zapečene vzamemo iz pečice in ohladimo.

Muffine lahko kasneje tudi okrasimo. Z mešalnikom pripravimo sladko smetano. Vanjo vmešamo sir mascarpone (količina je odvisna od tega, kako kompakten premaz želimo) in borovničevo marmelado po okusu. S tako pripravljeno smetano namažemo muffine in po njih potresemo še borovnice in čokolado po okusu (belo ali črno).

Deli