Kosmiče vsujte v tekočino. Razmerje naj bo 1:5 (na primer 30 g kosmičev in 150 ml tekočine).

Kosmiči so lahko ovseni, pirini, rženi … Tekočina pa voda, mešanice vode in mleka (1:1) ali le mleko. Mleko je lahko tudi rastlinsko. Odvisno od tega, kako bogat okus vam je všeč in tudi kako kaloričen zajtrk želite. Voda nima kalorij, mleko jih nekaj malega prinese. Ob kalorijah so seveda tudi hranila! Vse skupaj rahlo posolite. Posodico za približno 5 minut postavite na štedilnik in vmes nekajkrat premešajte.

Kos sadja (na primer hruško ali jabolko) narežite na majhne koščke. Dodajte še sok polovice limone, ščepec cimeta in lovorjev list ter zalijte z malce vode. Toliko, da pokrijete dno posodice, da se ne bo smodilo. Na nizkem ognju prekuhajte sadje toliko, da se zmehča.

Kuhano kašo pretresite v skodelico, prelijte s sadjem in vmešajte v vse skupaj še žlico ali dve jogurta. Sadje lahko seveda uporabite tudi surovo ali v kašo vmešate žlico marmelade.

Če jutro za vas res ni čas za kuhanje, lahko namesto kaše pojeste tudi surove kosmiče.

Če ga ne uspete pojesti doma, ga lahko pripravite tudi za s seboj in odnesete s seboj.

32 total views, 1 views today

Deli