Če se moramo izogibati surovi oz. sveži zelenjavi, to še ne pomeni, da nam ostale le prekuhana in popolnoma osiromašena zelenjava.

Operimo bučko in jo s spiralnim rezalnikom za pripravo špagetov iz zelenjave narežemo na špagete. V primeru, da ga nimamo, bučko lahko tudi naribamo oz. zelo na tanko narežemo. Naša merica je 1 bučka srednje velikosti za 1 osebo (nekje 150–200 g). Posolimo in pustimo stati približno 15 minut, da bučka spusti vodo.

Na malce olivnega olja segrejemo vok ali ponev. Ko je olje segreto, dodamo 2 stroka iztisnjenega česna. Lignje (lahko tudi kozice) prepražimo. Ko so skoraj gotovi, jim dodamo še bučko, ki jo predhodno ožamemo. Vse skupaj pražimo še 5 minut.

Ko je jed pripravljena, lahko čez njo naribamo manj masten sir, prelijemo s paradižnikovim ali z avokadovim pestom. Če nas pesti zgaga, izberimo dodatek, ki nam ne povzroča problemov.

Paradižnikov pesto pripravimo tako, da olupimo in odstranimo semena štirim paradižnikom. Grobo jih narežemo in dodamo svežo baziliko, malce olivnega olja, kisa in soli. Popru se izogibamo oz. ga dodamo, če nam ne nagaja. Prav tako česnu. Vse skupaj zmeljemo z mešalnikom. Na koncu mešanici lahko dodamo tudi svež parmezan.

Avokadov pesto pripravimo tako, da olupimo avokado. Dodamo mu sok iztisnjene limone, česen, malce soli in pistacijo. Vse skupaj zmešamo v mešalniku z bučko ter lignji. Ta omaka je odsvetovana za vse, ki jim nagaja zgaga, vendar se okusno poda zgornjemu obroku, zato jo več kot priporočamo vsem, ki jim našteta živila ne povzročajo problemov.

Deli