ePRP

je preizkušen program rekreacije in prehrane v online obliki.

ePRP NI primeren zate, če iščeš:

✘ čudežne kapsule in tablete, ki učinkujejo čez noč,

✘ super bližnjice, ki leta prehranskih razvad odpravijo v 2 tednih,

✘ hitro dieto z omejenim učinkom, nato pa nazaj na svojo težo,

✘ rešitev, ki bo brez kakršnekoli spremembe tvojih navad dosegla tvoj cilj.

 

ePRP je primeren zate, če:

✔ veliko sediš in si želiš ohraniti ali si povrniti gibljivost, agilnost in vitalnost,

✔ ti ustreza vodena rekreacija, ne ustreza pa ti visok tempo aerobike ali intenziven trening za moč,

✔ bi ti koristila spodbuda k telesni aktivnosti,

✔ si želiš spremeniti svoje prehranske razvade v dobre navade,

✔ iščeš nove ideje za jedi, ki jih lahko pripraviš doma iz lokalnih sestavin,

✔ si želiš jesti sezonsko hrano iz pravih sestavin namesto instant obrokov in prehranskih dopolnil, in

✔ iščeš sprostitev in zabavo proti vsakodnevnemu stresu.

Za PRP potrebuješ kanček poguma in že boš v varnih rokah odlične motivatorke, ki bo poskrbela za vse ostalo.

Ne pozabi nase. Vadi doma.

 


Super PRP

Je primeren za vse, odlično pa ti bo služil predvsem, če v službi ali doma veliko časa presediš.

 

Bazični program vsakodnevne rekreacije in prehranskih izzivov. Kratke 15-minutne vaje so namenjene jutranjemu razgibavanju ali aktivnemu odmoru v službi, če na delovnem mestu veliko presediš. Vaje so sestavljene tako, da se ne prepotiš. Poleg izboljšane koordinacije ter gibljivosti sklepov bova preventivno delovala pred kroničnimi bolečinami in poškodbami. Če brez težav izvajaš vse vaje v Super PRP in želiš nadaljevanje, preizkusi Fit PRP.

Po vadbi te vsakodnevni zabavni in nezahtevni prehranski izzivi vodijo k usmerjenemu razmisleku o tvojih prehranskih navadah. Za sveže ideje sezonskih jedi ti vsak petek pošljem tudi #ReceptTedna.

Program poteka preko spremljanja YouTube posnetkov in uporabe moje spletne strani.

 

 


Fit PRP

Fit PRP te bo držal v dobri kondiciji s tremi treningi na teden.

 

V ponedeljek, sredo in soboto prejmeš 60-minutni trening, premišljeno usmerjen v vaje za krepitev moči. Uporabljaš lastno težo in običajne domače predmete namesto športnih rekvizitov (niso pa prepovedani). Vadbe so zate pripravljene kot YouTube playlista in jih lahko opraviš ob svojem času in po svojem tempu. YouTube namreč omogoča, da posnetek upočasniš ali pohitriš, vedno pa lahko posamezne serije tudi ponoviš. Ob premišljeni in natančni izvedbi vaj je vsak trening dovolj učinkovit, da še okrepi tvojo bazično telesno pripravljenost. Tako boš najbolj fit, da se brez zadržkov lotiš sezonske rekreacije, recimo hribolazenja, smučanja, plavanja in drugih.

 

Vključen je tudi #TedenskiJedilnik v e-knjižici z uporabnimi poudarki o prehrani in povezavami do receptov.

 

Poskrbi za uravnoteženo prehrano in rekreacijo od doma cel mesec!

 


Zoom PRP

Odgovarjal ti bo, če ceniš stik s sovadečimi, pa čeprav online.

 

Vsak četrtek med 20:00 in 21:00 treniramo preko Zoom aplikacije - v skupini, a sami. Vaje spremljaš preko zaslona, jaz pa preko tvoje kamere spremljam pravilno izvedbo vaj. Kot vsi novi PRP-jevci pred prvim terminom dobiš povezavo na uvodni trening na YouTube, preko katerega spoznaš vaje, da v živo lažje slediš vadbi. Zamujene vadbe lahko opraviš preko nadomestnega treninga na YouTube. Vaje so prilagojene manjšemu prostoru in rekreaciji doma ter namesto športnih rekvizitov vključujejo vsakodnevne predmete.

 

 


Top PRP

Ker je vsak program po svoje dober, je najbolj top ta, ki združuje prav vse.

 

Ne veš kaj izbrati, ker se vse sliši kot tisto, kar potrebuješ? - Itak! Vse zgoraj našteto in to z enim klikom.

Vsak dan 15 minut YouTube vaj za gibljivost in agilnost
Trije 60-minutni YouTube treningi tedensko: v ponedeljek, sredo in soboto.
Četrtkov Zoom PRP od 20-21h.
#TedenskiJedilnik vsak petek cel mesec.
Dietetična pomoč in nasveti.

 

 


 

Garancija zadovoljstva

PRP-jevcev je že toliko, da sem prepričana in pomirjena, da resnično koristi pri doseganju vsakovrstnih ciljev. Na naročnino prvega meseca ti zato garantiram 100% povračilo plačila, če tebi iz kateregakoli razloga ne bo všeč.

Vtisi

Vzemi si 10 minut in preizkusi ePRP ogrevanje kar zdaj!

 

Ne moreš zdaj? Pošlji si opomnik na svoj e-mail:

Pogosta vprašanja

 

Potrditveni e-mail ni prišel. Kaj je narobe?

Sistemski e-maili ob oddanih naročilih ali prijavi na mailing seznam so praviloma poslani takoj. Zaradi zaščite pred nezaželeno pošto e-mail ponudniki uporabljajo filtre, ki včasih napačno ocenijo sporočilo. Če uporabljaš gmail, se sporočila lahko znajdejo tudi v mapi Družabno ali Posodobitve. Poišči sporočila z naslova info@dietetik-priporoca.si, vse označi in na vrhu izberi "Ni vsiljeno" ali "Ni družabno". Če e-maili še vedno prihajajo v napačen predal, piši na info@dietetik-priporoca.si za pomoč.

Kakšni treningi so v PRP? Za koga so namenjeni?

Katja je razvila rekreativni del PRP na podlagi izkušenj z vrhunskim plesom. Uporablja temeljne vaje za krepitev jedrnih mišic, vezi in sklepov, odlično kombiniranih z vajami za razvoj moči in vzdržljivosti. S koreografsko sestavljenimi gibi poustvarja kompleksnejše gibalne vzorce, ki zaposlijo tudi možgane in krepijo koordinacijo. Vadba je zato edinstveno primerna tako za telesno razvijajočo se mladino, za bazo osebe, ki je dlje časa telesno neaktivna, za krepitev rekreativnih športnikov ne glede na njihov primarni šport, ter celo za ohranjanje vitalnosti v zrelih letih.

Imam vprašanje glede prehrane. Kako lahko dobim odgovor?

Dietetičarka Katja je za naročnike PRP online na voljo za vprašanja, povezana s prehrano. Vprašanje lahko pošlješ v odgovoru na katerikoli e-mail PRP online. Zaradi veliko obveznosti ne more odgovoriti takoj, običajno odgovori v roku enega do treh dni. Odgovor na marsikatero vprašanje se nahaja tudi med vsebinami v Dietetičnem kotičku (lahko iščeš z iskalno vrstico čisto na vrhu).

Kaj pridobim s #TedenskimJedilnikom in prehranskimi izzivi?

Prehranski izzivi te usmerijo na razmislek o svojih prehranskih navadah. Pomagajo ti osvojiti prehranska znanja za izboljšanje svojih navad. Sproti te opominja na osnove, ki jih prepogosto pozabimo. Znanja nato uporabiš pri prilagajanju #TedenskegaJedilnika, ki je mogočno orodje za načrtovanje tvoje prehrane.

1. Ješ raznoliko in uravnoteženo!
Katja poskrbi, da je tvoj jedilnik dovolj pester in raznolik in z njim vsak teden zaužiješ vse, kar tvoje telo potrebuje.
2. Ješ sezonsko lokalno nepredelano hrano!
Z jedilniki prejmeš kopico idej za obroke iz sezonskih sestavin. Uporabi tisto, kar je zraslo na tvojem vrtu in kar dobiš od lokalnih pridelovalcev.
3. Privarčuješ brez odpovedovanja!
Z načrtovanjem obrokov, uporabo sezonskih osnovnih živil in pametnimi triki za hrano zapraviš manj.
4. Shujšaš brez stradanja!
Z urejenimi prehranskimi vzorci si korak bližje vitkejši postavi.
5. Prihraniš čas!
Svoje prehranske skrbi prepusti dietetičarki. Olajšaj si življenje s Katjino pomočjo!

Kako PRP koristi zdravju?

Zdravje temelji na štirih stebrih, na prehrani, na gibanju, na naši zmožnosti soočanja s stresom ter na spanju.

PRP online koristi pri vseh stebrih ohranjanja zdravja:

prehrana - ideje za raznolike, uravnotežene in hranilno ustrezne jedi.

gibanje - dnevne vadbe za aktivacijo in vodeni programi za razvoj moči in vzdržljivosti.

soočanje s stresom - motivira te nasmejana in optimistična vaditeljica.

spanje - mirno spiš, ko poskrbiš zase. 🙂

S partnerjem se težko izvijeva iz lenobe. Je PRP primeren za oba?

Nista sama, več parov ima podobne težave! PRP online je primeren za vse, ne glede na spol, leta in telesno pripravljenost. Potrebujeta le dovolj prostora za izvedbo vaj skupaj, sicer jih bosta mogla narediti en za drugim. Telovadba s partnerjem je zelo zabavna, veliko lažje pa je tudi najti motivacijo. Kar se morata dogovoriti je le, da če eden dela, morata narediti oba - in nihče ne reče ne! 🙂

Ali treningi potekajo tudi v živo?

PRP online poteka le preko spleta. Razvil se je v času karantene zaradi koronavirusa, izhaja pa iz treningov v dvorani in zunaj. Med sezono so potekali v Športni dvorani Dobrova, med poletjem pa na različnih zunanjih lokacijah Dobrove in Viča. Glede na razmere se bodo izvajali tudi v živo.