Spet sporen obrok. 🙂

Pica je ena izmed tistih izbir, ki se pogosto znajde na seznamu hitre, slabe hrane. Navadno tudi je tako. V testu je veliko soli, prav tako v siru in salami. Hkrati je tudi zelo mastna, v paradižnikovi omaki pa je veliko sladkorja. Zakaj pa si pice nebi pripravili sami in jo en dan pojedli za večerjo, naslednji pa imeli še za malico?

Testo pripravimo iz 400 g polnozrnate moke. V moko naredimo jamico, v katero nalijemo 20 g svežega kvasa raztopljenega v 2 dl mlačne vode, kateri dodamo tudi žličko olivnega olja. Okoli jamice posolimo s ščepcem soli. Vse sestavine vgnetemo, da nastane prožno in mehko testo. Pustimo vzhajati. 

Testo za pico razvlečemo in namažemo s paradižnikovo omako, ki smo jo pripravili sami. S paličnim mešalnikom zmiksamo paradižnik in ga ravno toliko prekuhamo, da voda izpari. Omako začinimo z malce popra, origanom in olivnim oljem. Pico obložimo po okusu, vendar se izogibamo predelanim, slanim salamam. Če želimo mesno pico, raje na tanke trakce narežimo piščančji file, ki ga prepražimo v lastnem soku. Dodamo še nariban manj mastni sir oz. mocarelo. Na pici se priležejo tudi artičoke, ki sodijo med odlično živilo za uravnavanje holesterola v krvi, bučka, paprika, sveži pelati in olive.

Pa dober tek! 🙂

Deli