Palačinke za zajtrk, večerjo ali malico so odlična izbira, če izberemo kvalitetne surovine in premišljene dodatke. A kaj, ko je peka včasih lahko zelo zamudna! Sploh, če jih pečemo za več članov družine. Rešitev lahko ponudi peka palačink v pečici. S spodnjim receptom dobimo 12 porcij palačink. Recept tako količinsko prilagodimo številu oseb, ki bodo v njem uživale. 

Prižgemo pečico in temperaturo nastavimo na 220 °C. 

Pripravimo maso.

Najprej v posodi zmešamo suhe sestavine: 330 g pirine polnozrnate moke, 2 žlički pecilnega praška, 1 žličko sode bikarbone, 1 žličko soli.

Nato v drugi posodi zmešamo mokre sestavine: 750 ml pinjenca (pinjenec je stranski produkt pri pripravi masla, ki vsebuje zelo malo maščob in veliko beljakovin.) in 3 jajca. Dodamo lahko tudi žlico javorjevega sirupa ali cvetličnega medu, če želimo, da so naše palačinke malenkost bolj sladke. 

Mokre sestavine vmešamo v suhe in dodamo maščobo (3 žlice olivnega olja ali 50 g stopljenega masla). 

Pekač prekrijemo s peki papirjem in maso vlijemo v pekač. Z žlico enakomerno razporedimo po pekaču.

Palačinki lahko dodatke dodamo že pred peko ali na koncu, da bodo bolj sveži. Naredimo lahko ogromno kombinacij, za vsakega člana družine svoj del po okusu. Uporabimo lahko arašidovo maslo in sadje (na primer jabolka ali banane), borovnice in grški jogurt, oreške (na primer mandlje) in maline. Kombinacij je toliko, kot imamo široko domišlijo. Vendar! Od dodatkov bo tudi odvisno, kako kaloričen bo naš obrok. Oreški so na primer mastno živilo in prinesejo več kalorij kot sveže sadje ali jogurt. 

Palačinko pečemo 15 minut. 

Dober tek! 

58 total views, 3 views today

Deli