Liter kave in čokoladice vsake pol ure lahko nadomestimo z bolj primernimi izbirami, po katerih posežemo, ko moramo svoje možgane spraviti v delovanje. Naj si bo to učenje, priprava na pomembno prezentacijo v službi ali pa zgolj branje najljubše knjige. 🙂

Vsaka malica naj bo sestavljena iz vsaj treh živil. Eno naj bo sveže, drugo polnozrnato, dodamo pa še zdravo maščobo.

Izbrane ideje nam za pripravo vzamejo do 15 minut:

  • Narežemo paradižnik, ga rahlo posolimo, popopramo, dodamo baziliko in prelijemo z malce olivnega olja ali dodamo olive in na kocke narezan sir. Zraven dodamo še kos polnozrnatega kruha (na primer rženega) in spijemo zeleni čaj.
  • Na krhlje narežemo hruško (ali jabolka, naši …), potresemo s kokosom in dodamo mandlje.
  • Na žar plošči ali ponvi segrejemo olivno olje. Na kolobarje narežemo jajčevec, bučko in ohrovt. Dodamo sir za žar ali čez pripravljeno zelenjavo naribamo parmezan. Izogibamo se kečapa in majoneze, dodamo raje ajvar ali dežonsko gorčico. Dodamo še polnozrnat kruh in naša malica je pripravljena. Ob malici spijemo limonado.
  • Na kocke narežemo zeleno papriko, paradižnik in dodamo fižol ter koruzo. Rahlo posolimo in popopramo. Olupimo avokado in ga z vilico pretlačimo, rahlo posolimo, dodamo česen in limono. Avokado namažemo na polnozrnato tortiljo, dodamo zelenjavo in zavijemo.
  • Skuhamo polnozrnati kuskus. Na ponvi na olivnem olju prepražimo česen, oprano in nasekljano špinačo ali blitvo. Ko spusti vodo, dodamo še dimljen losos (narezan na kocke) in kuskus ter vse skupah hitro prepražimo. Čez vse skupaj naribamo mladi sir. Ob kosilu spijemo sok rdeče pese, maline ali granatnega jabolka.

Idej in možnosti je seveda neskončno. Edini oviri sta naša domišljija in čas (ki pa si ga bomo seveda vzeli, saj nam bo dobra malica dvignila koncentracijo in izboljšala spomin, torej bomo za naše učenje porabili potem manj časa. ;)).

Deli