Kuskus (bolje je, da je polnozrnati) pripravimo po navodilih iz vrečke. Namesto kuskus lahko izberemo tudi kvinojo. 

Narežemo zelenjavo po okusu. Por, bučka, rdeča in rumena paprika, paradižnik, koruza, olive, artičoke, jajčevec in tako naprej. Najbolje je, da pri izbiri damo prednost sezonski in lokalni zelenjavi. Uporabimo lahko katero koli zelenjavo. Bolje je, če posežemo po sveži zelenjavi in ne tisti iz konzerve.

V ponvi segrejemo olje in dodamo narezano čebulo. Rahlo posolimo in dodamo zelenjavo, ki potrebuje toplotno obdelavo (por, bučka, jajčevec …). Začinimo po okusu in prepražimo. Ko je zelenjava narejena, dodamo pripravljen kuskus in še enkrat na hitro pregrejemo, da izhlapi odvečna voda. Mešanico stresemo v skledo za solato, kamor dodamo še zelenjavo, ki jo lahko uživamo svežo (papriko, paradižnik, koruzo …). Vsemu skupaj dodamo bučna semena, na kocke narezan feta sir in skušo. Prilijemo balzamični kis in bučno olje, dodamo svežo baziliko, drobnjak in koperc, česen v prahu in poper ter po potrebi dosolimo.

Sestavine za našo solato seveda izberemo po okusu. Feta sir lahko zamenjamo z mocarelo, s sirom za žar ali ga preprosto izpustimo. Namesto skuše lahko uporabimo tuno, lososa ali piščanca. Tudi bučna semena lahko zamenjamo ali izpustimo. Prav to je čar naše solate. Uporabimo lahko katere koli sestavine, ki jih najdemo doma.

Solato lahko pojemo toplo kot glavni obrok, jo ponudimo kot dodatek h glavni jedi ali jo ohladimo in vzamemo s seboj kot odlično malico.

Deli