Tokratni recept ni nekaj posebnega. Le prikaz tega, kako lahko jajčka za zajtrk naredimo malce bolj zdrava oz. spodbujajoča za možgane. 🙂
Izognemo se uporabi slanih salam, slanine, pršuta, klobasic … Uporabimo raje zelenjavo.

  • Na olju prepražimo malce čebule in dodamo špinačo ali blitvo. Ko spusti vodo in ta izpari, dodamo 2 vmešani jajci. Vse skupaj popopramo in posolimo. Našemu obroku dodamo polnozrnati kruh in svež paradižnik.
  • Na ponvi segrejemo olje. Dodamo na kolobarje narezano bučko, jo rahlo posolimo in hitro prepražimo iz obeh strani. Ko je pripravljena, jo preložimo na krožnik in na ponvi spečemo še jajce na oko. Jajce rahlo popopramo. Dodamo polnozrnati kruh in svež paradižnik.
  • V pekač za muffine narežemo zelenjavo po okusu (gobe, bučka, špinača, paprika, jajčevci). V posodi vmešamo jajčka, ki jih rahlo posolimo. Vlijemo jih čez zelenjavo. Dodamo še nariban parmezan in vse skupaj postavimo v pečico, ki smo jo predhodno segreli na 180 °C. Pečemo nekje 15 minut. Jajčne muffine lahko tudi priročno spakiramo za s seboj in imamo odlično malico (le pazimo, da jih ustrezno shranimo, da ne bodo na vročini).
Deli