Ena izmed super izbir za zajtrk so jajčni muffini. Vse lahko pripravimo že večer prej in zjutraj zelenjavo le še zalijemo z jajčkom ter postavimo v pečico. Medtem ko se pečejo, uredimo jutranjo rutino. Topel, okusen, hranilen in nasiten zajtrk pa se pripravi kar sam od sebe.

Narežemo zelenjavo po okusu. Uporabimo lahko karkoli – gobice, paradižnik, papriko, jajčevec, špinačo, blitvo, por … Zelenjavo rahlo prepečemo na olivnem olju, da spusti vodo in postane mehka. Dodamo lahko tudi manj mastno in neslano salamo ali karkoli po okusu.

Za 12 muffinov zmešamo 4 cela jajca in 4 jajčne beljake. Zmešamo in rahlo posolimo ter popopramo oz. dodamo začimbe po okusu (lahko česen v prahu, origano …). Nato vmešamo zraven še pripravljeno zelenjavo. Vse skupaj prelijemo v pekač za muffine, ki smo ga predhodno naoljili. Čez vse skupaj lahko potresemo malo parmezana. Salama, parmezan in vsi ostali dodatki so precej kalorični, tako da za nekoga, ki želi hujšati, predstavljajo prej izjemo, kot pravilo.

Pečico ogrejemo na 180 °C in pečemo od 12 do 15 minut. Pustimo v pladnju še nekaj minut in nato vzamemo ven. Pojemo lahko takoj ali pustimo v hladilniku do 3 dni.

195 total views, 0 views today

Deli