Palačinke ima vsak rad kajne? Tokrat smo se lotili priprave ameriških. Malenkost bolj penaste, veliko bolj fotogenične in pa seveda okusne kot le kaj. Piko na i ameriškim palačinkam pa seveda naredijo prelivi oz. »toppingi«.

PALAČINKE:

Za 9 palačink oz. 3 porcije potrebujemo

• 2 jajca (iz proste reje)
• 250 g polnozrnate moke (npr. pirine)
• žlička pecilnega praška
• žlička sode bikarbone
• 300 ml mleka

 

POSTOPEK:
1. Jajca penasto umešamo. Pomagamo si z mešalnikom.
2. Dodamo ostale sestavine.
3. Dobro zmešamo in za 10 minut postavimo v hladilnik. Masa nastane precej bolj gosta, kot za "naše" palačinke.

 

PEKA PALAČINK:
1. Na srednje močnem ognju segrejemo ponev za peko palačink. Če je ponev dovolj vroča preverimo tako, da nanjo s prsti poškropimo vodo. Z manjšo zajemalko na ponev zlijemo 3 manjše otočke mase. 🙂
2. Pečemo dokler masa ne začne postajati zlata in trdna. Malce bo tudi narastla.
3. Obrnemo in pečemo še toliko časa, da tudi ta stran postane zlatorjava.
4. Palačinke damo v skledo, ki jo pokrijemo s pokrovko dokler se ne spečejo še ostale. Ali pa jih že takoj začnemo dekorirati s toppingom po okusu.

TOPPINGI:

Toppingi naj bodo stvar okusa, zato tudi količine niso točno določene. Dietetik seveda priporoča izogibanje sladkim čokoladnim namazom in raje izbira toppinge na osnovi skute in sadja.

 

Katere imamo najraje pri nas?

Grški jogurt in borovnice: borovnice (lahko tudi zmrznjene) stresemo v posodo, rahlo posladkamo in pregrejemo. Grški jogurt namažemo na palačinko, nanj položimo novo palačinko, ponovno namažemo jogurt in pokrijemo še s tretjo palačinko ter namažemo z jogurtom. Čez vse skupaj polijemo borovnice in potresemo s kokosom ter mandlji v lističih.

 

Skuta z marmelado: V nepasirano skuto vmešamo domačo marmelado po okusu. Na palačinke namažemo kot zgoraj. Dodamo sveže narezano sezonsko sadje in nasekljane lešnike.

 

Ricotta s svežim sadjem: V ricotto vmešamo navaden jogurt (razmerje 1:1 oz. odvisno od gostote jogurta) in burbonsko vaniljo. Namažemo na palačinke in dodamo rezine jabolka ali drugega sadja. Okrasimo z mandlji (v lističih, nasekljanimi ali celimi).

Dober tek vam želi Dietetik priporoča.

Deli